vangelis motsikas 1.3.1976 - 17.12.2007

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Voidfolk – Dwell '12

Οι Voidfolk είναι μια μπάντα που μας έρχεται από το Τορόντο του Καναδά.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση από το πρώτο άκουσμα είναι η φωνή της τραγουδίστριας Pamela Korgemagi!!
Έχει ένα μοναδικό ηχόχρωμα που μόνο σε αντρικές φωνές έχω ακούσει (έχω κάποιον στο μυαλό μου αλλά μου διαφεύγει το όνομά του αυτή τη στιγμή)
Η μουσική της μπάντας δανείζεται στοιχεία τόσο από το stoner (revolution man) όσο και από το art rock (something soon) με τα φωνητικά να ανεβάζουν κατά πολύ το τελικό αποτέλεσμα.
Δεν θα γράψω τίποτε άλλο γιαυτή τη μπάντα, θα αφήσω τη μουσική να τα πει όλα, έτσι κι αλλιώς τη μουσική την αντιλαμβάνεται ο καθένας μας διαφορετικά.......  

Μελη : Jonathan Bauerle (τύμπανα)
            Kyle Johnston (μπάσο)
            James Kearns (κιθάρα)
            Pamela Korgemagi (όργανο, πιάνο, φωνητικά)

Dwell
1. In a Bad Way
2. Sometime Soon
3. Widow Night
4. Through the Sick Hot Valley
5. Revolution Man
6. Sister of Mine










Sometime Soon


Sister Of Mine


bandcamp
facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου